duminică, 1 aprilie 2012

Alt top 5 cautari pe blog 2012

Că tot am trecut cu bine şi neblestemat de zile de cele 6.666 de afişări nefaste de pe blog, hai să ne chicotim frunţile la ce-a mai căutat lumea pe internet şi a aterizat ca scrumbia între cârdul de balene, adică la mine pe blog. (Apropo, aici găsiţi primul post cu căutări pe blog).

5. Poze vaci caraghioase
Adevărul e că vaca e o fiinţă caraghioasă. Are privirea blajină întipărită pe bot, două coarne arcuite ca sprâncenele alea de tuş ale frumoaselor de la mall, un uger cât botoxul injectat în ţeasta lui Pamela Anderson şi o coadă alungătoare de insecte ce apreciază posteriorul vacilor. Acuma, sincer, de curiozitate am căutat şi eu pe motor să mă dumiresc unde mi se ascunde vaca cea caraghioasă la mine pe blog. Şi m-am lămurit buştean. Poza în cauză era lângă una de-a lui Inna. Probabil lumea vroia să dea clic pe poza cu vaca caraghioasă a lui Inna şi din greşeală apăsa pe poza ce aparţine de blogul de faţă. Altă explicaţie n-am... De aceea mulţumesc providenţei că a aranjat în Goagle poza mea lângă cea a Innei, deci minuni există şi Dumnezeu la fel. Căci altfel, ateilor, cum să se potrivească chiar în halul ăsta providenţa cu căutarea la mine pe blog? Şi la o căutare de vacă caraghioasă să dai de Inna?! :))
Print screen de pe Goooooooogle cu poză de blog si poză de Inna

4. Întoarcerea minerilor
Da, muritorule de rând căutând răspunsuri la întrebările vieţii pe bloage, adică cum întoarcerea minerilor? Ai cumva nişte panseluţe de plantat peste spinare? Îţi scria în horoscop astăzi că îţi va trece un târnăcop prin minte şi vrei să ştii exact la ce oră se produce o nouă mineriadă?
Lasă-i pe ei să stea acolo în şut, să scormonească după lignitul şi turba ţării, nu mai provoca spiritele. Şi-aşa plantatorul şef de panseluţe cu picamărul are tupeul şi nesimţirea să-şi înfiinţeze partid, de parcă nu ar fi destul de penibilă situaţia din ţară. Lasă-i acolo sub pământ, că stau bine. Că nu-i mai iartă nici lumina soarelui şi-a zilei pe acei câţiva mii de mineri pentru ce-au făcut, cum s-au lăsat prostiţi în promisiuni obscure că ei sunt pita şi legea ţării, de către Iliescu şi cohorta lui de maniaci şi manipulatori de norod, ce nu dau o ceapă degerată pe această ţara şi demintatea românilor! Aşa v-aţi arătat şi voi, muritori de rând de sub pământ, funinginea pe faţă. Animale de oameni ce aţi devenit, de nu aţi avut pic de discernământ pentru crimele ce le-aţi făcut în decursul sinistru al mineriadelor din ţară. 

Minerii cu săpatul, noi cu aratul
3. Femeia după 6 beri
O, da! Femeia după 6 beri e ca pacea pe planetă. Nu că ar fi fost vreodată! E un ca ideal la care am vrea să ajungem toţi odată şi-odată. E ca şi "Leoaică, tânără iubirea", dacă Nichita Stănescu s-ar fi oprit la versul doi din inspiraţie  ca să bea un gât de apă. Dar cum Nichita nu bea apă, în versul următor leoaica l-a muşcat de faţă. Femeia după 6 beri e ca şi  serialul "Sclava Isaura" dacă ar fi avut scene de torturi, bondage şi biciuri până la sânge. Dar n-a fost să fie. Femeia după 6 beri e ca şi religia dacă biserica n-ar fi inventat iadul în ipocrizia ei ca să controleze masele prostimii. Căci am fi fost toţi mult mai fericiţi şi flexibili în comportament şi gândire. Dar n-a fost să fie. Dacă leul va sta la masă cu mielul, cum se zice că va fi în împărăţia cerurilor biblice, numai noi să ne lovim cu 6 beri ca să stăm lângă o femeie? Invers n-a fi bine?!

Viziune idilică cu rai cu leu cu miel cu procreere

2. Zonă odihnă porci
Nu cred că se informa căutătorul de perle ale înţelepciunii, ajuns pe Google, despre zona de odihnă a animalului cu nume predestinat de porc. Exprimarea e mult prea subtilă. Sau vagă. Zonă odihnă porci... Tu, la ce te gândeşti, cititorule, adus de informaţia vagă pe postarea de faţă? Da, şi eu tot la deputaţi, senatori, alţi îmbogăţiţi pe spinarea trecătorilor de stradă, incoruptibilii din partidele astea politice, la ăştia mă gândesc şi eu. Cernobîl ar putea fi o zonă propice de odihnă pentru asemenea porci. E linişte acolo, nici radiaţia nu se aude. Groapa Marianelor îmi vine brusc în minte, presiune plăcută, linişte abisală. Marea Tăcerii de pe Lună, cred că ar fi bună zonă de odihnă... Da, chiar! Închisoarea, ar fi cea mai bună zonă de odihnă pentru aceşti neasemuiţi porci!

Zonă odihnă pentru porci
 1. Agheu (sfântul sau arma)
Da Agheu, din cauza postării cu Sfântul Agheu. Postarea cea mai vizitată de pe Google-ul cel atoateştiutor. Lord Vader veghează asupra destinelor clopotarilor. Bine, caută lumea şi informaţii despre arma agheu, de crede că eu fabric bombe pe blog sau ştiu cumva vreun distribuitor. Da, cuvintele, rânduite cu înţeles şi subînţeles, sunt ca şi armele americanilor. Deştepte. Bun, atunci să mai fac o caricatură cu Sfântul Agheu, să-mi dublez numărul de vizitatori pe blog! Muhaha, voi cuceri lumea blogurilor!

Sf. Agheu în copilărie

2 comentarii:

  1. fucking like!
    in tara nebunilor, goagle e rege!

    acest blog mi-a aparut in cautari si pe urmatoarele cuvinte cheie, pe care autorul nu le-a mai luat in considerare pentru top (nu inteleg si nici nu comentez motivele):

    "statica heracliteana"

    "acustica non-ondulatorie"

    "cintareata cheala"

    "existentiali difuzi"

    "pergolele lui Marte"

    "flasneta cu lant"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, să ne mai hăhăim odată!
      Poi şi normal, că tu ai Goaglele de la Babeş-Bolay, eu îl am pe cel de la Vasile Goldiş! :))

      Ștergere